top of page

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

  • Створення  сучасного освітнього середовища, що забезпечує комфортні та безпечні умови навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами;

  • забезпечення ефективного функціонування моделі державно-громадського управління освітою;

  • формування в учнів ключових компетентностей, визначених державними стандартами;

  • забезпечення соціального захисту всіх учасників освітнього процесу;

  • забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі;

  • упровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі відповідно до рекомендацій Державної служби якості освіти; ;

  • формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти;

  • упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, застосування на практиці інструментарію дистанційного та змішаного навчання;

  • розвиток творчої активності педагогів, підвищення їх професіоналізму, компетентності та вдосконалення системи стимулів для  підвищення фахової майстерності педагогів й ефективності їхньої роботи;

  • активізація роботи з обдарованими та талановитими дітьми,  якісної підготовки здобувачів освіти до олімпіад, конкурсів, турнірів різного рівня;

  •  формування освітньої системи на засадах педагогіки партнерства;

  • забезпечення і зміцнення  здоров’я учнів, формування в них навичок здорового способу життя;

  • покращення    навчально-методичного забезпечення  і матеріально-технічної бази освітнього закладу;

  • створення та вдосконалення єдиного інформаційного простору закладу;

  • створення умов для саморозвитку, самоствердження, самореалізації всіх учасників освітнього процесу;

  • реалізація нових підходів до виховання в умовах становлення НУШ та моделювання наскрізного ціннісно спрямованого освітнього процесу;

  • забезпечення доступності до якісної освіти всіх дітей шкільного віку мікрорайону школи;

  • збереження мережі класів та контингенту учнів школи, особливо при переході з початкової до базової основної школи; 

  • здійснення ефективної підготовки конкурентоздатного на ринку праці випускника, громадянина  України.

МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Мовою освітнього процесу в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України та Статуту школи є українська мова.

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.

Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.

В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.

Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.

Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»

Стаття 7. Мова освіти (РЕД.)

  • Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.

  • Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування, насамперед англійської мови, в державних і комунальних закладах освіти.

  • У закладах освіти відповідно до освітньої програми можуть викладатися одна або декілька дисциплін двома чи більше мовами – державною мовою, англійською мовою, іншими офіційними мовами Європейського Союзу.

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ»

Стаття 21. Державна мова у сфері освіти (РЕД.)

  • Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.

  • Держава гарантує кожному громадянину України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти.

  • Заклади освіти забезпечують обов’язкове вивчення державної мови, зокрема заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, в обсязі, що дає змогу провадити професійну діяльність у вибраній галузі з використанням державної мови.

  • Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування, насамперед англійської мови, в державних і комунальних закладах освіти.

  • У закладах освіти відповідно до освітньої програми одна або декілька дисциплін можуть викладатися двома чи більше мовами – державною мовою, англійською мовою, іншими офіційними мовами Європейського Союзу.

  • Викладання іноземної мови в закладах освіти та на курсах з вивчення іноземних мов здійснюється відповідною іноземною або державною мовою.

СТАТУТ ШКОЛИ

Стаття І.06

        Мовою освітнього процесу в Закладі є державна мова.

bottom of page