ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
-
Створення сучасного освітнього середовища, що забезпечує комфортні та безпечні умови навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами;
-
забезпечення ефективного функціонування моделі державно-громадського управління освітою;
-
формування в учнів ключових компетентностей, визначених державними стандартами;
-
забезпечення соціального захисту всіх учасників освітнього процесу;
-
забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі;
-
упровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі відповідно до рекомендацій Державної служби якості освіти; ;
-
формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти;
-
упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, застосування на практиці інструментарію дистанційного та змішаного навчання;
-
розвиток творчої активності педагогів, підвищення їх професіоналізму, компетентності та вдосконалення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів й ефективності їхньої роботи;
-
активізація роботи з обдарованими та талановитими дітьми, якісної підготовки здобувачів освіти до олімпіад, конкурсів, турнірів різного рівня;
-
формування освітньої системи на засадах педагогіки партнерства;
-
забезпечення і зміцнення здоров’я учнів, формування в них навичок здорового способу життя;
-
покращення навчально-методичного забезпечення і матеріально-технічної бази освітнього закладу;
-
створення та вдосконалення єдиного інформаційного простору закладу;
-
створення умов для саморозвитку, самоствердження, самореалізації всіх учасників освітнього процесу;
-
реалізація нових підходів до виховання в умовах становлення НУШ та моделювання наскрізного ціннісно спрямованого освітнього процесу;
-
забезпечення доступності до якісної освіти всіх дітей шкільного віку мікрорайону школи;
-
збереження мережі класів та контингенту учнів школи, особливо при переході з початкової до базової основної школи;
-
здійснення ефективної підготовки конкурентоздатного на ринку праці випускника, громадянина України.
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Мовою освітнього процесу в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України та Статуту школи є українська мова.
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»
Стаття 7. Мова освіти (РЕД.)
-
Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
-
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування, насамперед англійської мови, в державних і комунальних закладах освіти.
-
У закладах освіти відповідно до освітньої програми можуть викладатися одна або декілька дисциплін двома чи більше мовами – державною мовою, англійською мовою, іншими офіційними мовами Європейського Союзу.
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ»
Стаття 21. Державна мова у сфері освіти (РЕД.)
-
Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова.
-
Держава гарантує кожному громадянину України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти.
-
Заклади освіти забезпечують обов’язкове вивчення державної мови, зокрема заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, в обсязі, що дає змогу провадити професійну діяльність у вибраній галузі з використанням державної мови.
-
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування, насамперед англійської мови, в державних і комунальних закладах освіти.
-
У закладах освіти відповідно до освітньої програми одна або декілька дисциплін можуть викладатися двома чи більше мовами – державною мовою, англійською мовою, іншими офіційними мовами Європейського Союзу.
-
Викладання іноземної мови в закладах освіти та на курсах з вивчення іноземних мов здійснюється відповідною іноземною або державною мовою.
СТАТУТ ШКОЛИ
Стаття І.06
Мовою освітнього процесу в Закладі є державна мова.