top of page

Тиждень предметів природничого циклу

З 19 по 23 лютого наша гімназія перетворилася на велику лабораторію допитливості та інновацій, відзначаючи тиждень природничих наук. Цей захід став яскравим свідченням злагодженої роботи вчителів біології, хімії, географії та основ здоров’я, які поділилися з учнями 6-9 класів своєю пристрастю до науки через різноманітні креативні та інтерактивні форми навчання.

У 7-Б класі Олександр Петрович Швая провів захоплюючий урок біології на тему "Покриви тіла тварин: їх різноманітність та функції". Учні не тільки глибше занурилися в особливості тваринного світу через лабораторні дослідження, але й виготовили моделі тваринних клітин, активно працюючи в групах для розв'язування проблемних питань.

На відкритому заході шестикласники з ентузіазмом виконували вправи на інтерактивній дошці, що стимулювало їх бажання вчитися та співпрацювати.

В 7-В класі під час уроку географії, який провела Галина Іванівна Пасічник, учні досліджували внутрішні води Північної Америки. Занурення в тему було поглиблене завдяки аналізу карт, використанню контурних карт та перегляду відеофрагментів про Каньйон Колорадо та Ніагарський водоспад. Інтерактивний прийом "Фішбоун" допоміг учням визначити причинно-наслідкові зв’язки у проблемному питанні "Чому річки називають 'дзеркалом клімату?'", глибше зрозумівши значення річок та озер материка для людства.

У 8-Б класі на уроці хімії з вчителем Світланою Володимирівною Романенко, учні досліджували солі, їх присутність у природі та властивості. Цей урок включав не лише академічні знання, а й глибокі роздуми над значенням солі для людини, навіть в контексті біблійних текстів.

Ми пишаємося тим, як наші вчителі та учні відкривають для себе світ природничих наук. Цей тиждень довів, що коли навчання стає захоплюючою пригодою, наші учні можуть досягти чудових результатів. Сподіваємося, що предмети природничого циклу завжди залишатимуться для наших учнів найулюбленішими, відкриваючи перед ними безмежний світ пізнання та інновацій.




Комментарии


bottom of page