Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних
положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо,
щоб прищепити учневі смак, ми сказали б,
навіть пристрасть до навчання.
Михайло Остроградський
Предметний тиждень - одна з масових форм позакласної роботи, яка сприяє поліпшенню якості знань учнів з математики, фізики та інформатики, забезпечує різносторонній розвиток особистості, демонструє зв’язок з іншими науками, викликає інтерес до вивчення предметів, виховує в учнів колективізм, відповідальність за виконану справу; сприяє створенню атмосфери взаємоповаги між учнями та вчителями. Він є своєрідною формою звіту як вчителів-предметників так і учнів перед усім колективом гімназії.
Відповідно до річного плану методичної роботи гімназії з 18 березня по 22 березня 2024 року проходив тиждень професійної спільноти вчителів фізико-математичної освітньої галузі. До проведення тижня передувала підготовча робота. Дітям було оголошено про всі заходи, які будуть проведені, про всі умови участі в певних вікторинах та критерії їх оцінювання.
У рамках тижня з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, до вивчення предметів природничо-математичного циклу члени професійної спільноти проводили відкриті уроки та різноманітні заходи, згідно плану, в яких використовувались різні прийоми та форми організації навчальної діяльності учнів, упроваджувалися сучасні формати співпраці учителя та учнів, інноваційні методи організації освітнього процесу.
Тиждень педагогічної майстерності вчителів фізико-математичного циклу розпочався з математичної вікторини до дня числа «ПІ» для учнів 1-4 класів та 5-9 класів, провів Мельник В.В, та учні 9-А класу, Могилка Анастасія та Линник Анна. Під час вікторини познайомили учнів зі святом, що відбулося 14 березня, про яке вони навіть і не здогадувались. За правильні відповіді учні отримували заохочувальні призи.
Урок-подорож «У країну десяткових дробів» провела Гнідак А.В. для учнів 5-Б класу. Діти виконували нестандартні завдання на різних станціях, розв’язували рівняння та вирази на швидкість. Наприкінці уроку, працюючи в парах, мали можливість поскладати математичні пазли, які дозволили в ігровій формі перевірити рівень знань із даної теми.
Учні 9-В класу провели змістовну конференцію, під керівництвом Гунько Л.М, присвячену видатному фізику І. Ньютону. Активно брали участь у конференції та залишили гарні слова від великого вченого: «Я зробив все, що зміг - хай інші зроблять краще».
Також у 8-Б класі був проведений урок з теми: «Паралельне з'єднання провідників» учні застосували свої знання на практиці, попробували скласти схеми, зробили висновок, що в житті є змішане з'єднання провідників.
Урок «Розв'язування логічних задач» провела з учнями 6-А класу Морозова А.Г. Учні з великим захопленням розв’язували логічні задачі.
Бондаєвська В.С. провела найцікавішу математичну вікторину з учнями
7-В класу, та урок з учнями 9-В класу «Формула п-го члена арифметичної прогресії».
Захоплюючу лабораторну роботу «Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників» провів з учнями 8-А класу Мельник В.В.
Використовуючи віртуальну лабораторію , кожен учень дослідив властивості електричного кола з паралельним зєднанням провідників.
Конкурс «Найкращий інформатик» для учнів 5 - 6 класів, Провели Букач Д.М. та Заєць Б.П. під час якого було виявлено найкращого знавця інформатики.
Активних учасників та переможців конкурсів нагороджено маленькими сувенірами та найкращими оцінками.
Тематичний тиждень сприяв розвитку математичної культури учнів, зацікавленості учнів у вивченні предметів та дав змогу провести цікаве, змістовне і корисне дозвілля.
Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в закладі.
Предметний тиждень пройшов на високому науково-методичному рівні. Учні гімназії показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами. Педагоги для підготовки заходів використовували різноманітні онлайн платформи та ресурси.
Тиждень пройшов захоплююче, на одному диханні, цьому допомогла командна і злагоджена робота вчителів та учнів.
Дякую педагогам МО за творчість, креативність та вміння захоплювати своїм предметом, учням за бажання працювати, зацікавленість, згуртованість та взаємоповагу, самостійність і підтримку.
Голова МО вчителів фізико-математичного циклу
Віталій МЕЛЬНИК
Comments