24 січня 2022 року відбулося засідання педагогічної ради «Досконала система роботи з обдарованими учнями – необхідна вимога сучасної школи».
Актуальність теми засідання продиктована необхідністю педагогічної підтримки обдарованих дітей, зниженням зацікавленості учнів та батьків в досягненні максимально можливих результатів навчання, характерним для суспільства послабленням значущості якісних знань, досягнень в інтелектуальному розвитку.
Метою педагогічної ради закладу було:
з’ясувати і проаналізувати актуальні проблеми в роботі з обдарованими учнями;
визначити, яка допомога необхідна вчителям у питаннях виявлення та розвитку здібностей обдарованих дітей;
узагальнити сформований у закладі досвід роботи з обдарованими здобувачами освіти;
виробити рекомендації для успішної роботи з обдарованими дітьми.
Заступник директора з НВР Нагорна А.В. виступила з доповіддю «Робота з обдарованими дітьми в закладі: проблеми та перспективи». Алла Володимирівна детально проаналізувала результативність участі обдарованих у різноманітних конкурсах, олімпіадах, змаганнях за 5 років. Поділилася результатами анкетування, метою якого було з’ясувати проблеми в роботі з обдарованими.
У обговоренні взяли участь вчителі початкової школи Бутвинівська І.А. та Бурякова Н.С., які розповіли про особливості роботи з талановитими дітьми в новій українській школі. Попова Л.В. та Іващенко І.В. поділилися досвідом роботи з написання науково-дослідницьких робіт МАН України, учителі Сергієнко І.С. та Никитюк О.В. вказали на особливості роботи з обдарованими на уроках. Цікавими були виступи керівників гуртків Волошенко О.І. та Опаряк В.О., на думку яких, розвиток творчих здібностей учнів, залучення їх до творчої діяльності саме в позаурочний час в деякій мірі уберігає школярів від моральної деградації . Змістовною і цікавою була інформація практичного психолога Кравченко О.В. про особливості виявлення та психолого-педагогічного супроводу обдарованих.
Дуже хочеться, щоб ця зустріч не залишила байдужих до місця нашої школи в рейтингу, стала стимулом для покращення результатів своєї педагогічної співпраці зі здобувачами освіти. Адже відомо, що прагнення, помножене на натхнення і впевненість, перетворюється в найбільш ефективну реалізацію наших бажань.
Comments