08 лютого 2022року в онлайн режимі відбулося перше заняття обласного
майстер-класу з теми «Формування інформаційно- комунікаційних
компетентностей в освітньому процесі з біології та екології» для вчителів
біології та екології, керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму
під керівництвом Линник Валентини Миколаївни, учителя біології та екології
Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені генерал-
полковника Геннадія Воробйова.. Координатор – Матущенко Тетяна
Антонівна, завідувач відділу хімії, біології, екології та основ здоров’я КНЗ КОР
«Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
На майстер-класі було проаналізовано особливості використання
інформаційних ресурсів в умовах дистанційного навчання. Зокрема:
використання платформи Google Classroom- сервісу, що поєднує Google Docs
Google Meet надбудови для meet Google Meet Attendance List; використання
засобів для представлення інформації онлайн дошки jamboard ; створення
спільної презентації; використання Goggle для створення ментальних карт на
уроках біології та екології; використання додатка “LearningApps.org”
використання Музейного порталу для проведення віртуальних екскурсій.
Поділилася використанням додатка GenoPro для виконання проекту в 9 класі з
теми: Створення власного родоводу та демонстрація успадкування певних
ознак.
Линник Валентина Миколаївна продемонструвала авторську систему досвіду та
розповіла про електронні освітні ресурси, які використовує у своїй педагогічній
діяльності. Учасники обласного майстер-класу мали змогу детально
ознайомитися з особливостями створення інтерактивних фреймів, працюючи на
сервісі інтерактивної дошки Jamboard, додатка “LearningApps.org” та умовами
ефективного використання їх під час дистанційного навчання. Учасники
майстер- класу працювали над створенням спільної презентації, працювали на
інтерактивній дошці jamboard, створювали QR коди. Ознайомилися з
методикою проведення віртуальних екскурсій. Виконували вправи для органу
зору. Валентина Миколаївна акцентувала увагу присутніх на важливості знання
особливостей тьюторського супроводу учнів, вироблення навичок для
дистанційного навчання, гнучкості в оцінюванні й отриманні зворотного
зв’язку.
Bình luận